Tuesday, May 6, 2014

Ahlan Wahsahlan Phenomedic








Assalamualaikum wbt...Salam suai kenal untuk semua warga blogger..Pertama aku memperkenalkan diri untuk turut serta di dalam laman sosial ini.. Kiranya aku masih terlalu mentah untuk bercerita topik-topik berkaitan ehwal semasa dan juga arena antara bangsa. Mungkin aku hanya boleh memfokuskan bidang kedoktoran mengenai setiap penyakit dan cara-cara mengawal penyakit dari merebak atau terus membawa keburukan dari segi kesihatan. Apapun sebenarnya aku adalah seorang ahli perubatan dan aku bernama Nornadia Mizra Mohd Husni.




Gambar: Kngan dgn mr p n dr nurnadia Nornadia Mizra

Semuga paparan akan datang boleh mendapat manafaat bersama di dalam bidang kesihatan dan perubatan. Semuga hasil usaha untuk memberikan perkhidmatan kesihatan untuk setiap warga tak kira usia akan mendapat keberkhatan dan kerahmatan dari Allah swt. Terima kasih juga kepada insan-insan yang banyak memberikan dorongan serta pandangan baik dari segi moral dan juga pandangan bernas. Semuga kebaikan kalian ku doakan di berkhati dunia akhirat dan mendapat rahmat dari Illahi.


sharing....h/h 6/5/14

*************************************

No comments:

Post a Comment